Kdo sportuje, nezlobí aneb naši žáci lyžaři a plavci :)

LYŽAŘSKÝ VÝCVIK - ŠESŤÁCI A SEDMÁCI  :)

LYŽE 2023 ČENKOVICE

Dne 30.1.2023 jsme 6.A, 6. B, 7.A a 7.B jeli na týdenní pobyt do Čenkovic. Autobus nám přijel v 8:15 hod a vyrazili jsme na cestu do Čenkovic. Cesta uběhla celkem rychle. Jakmile jsme dojeli do Čenkovic, sbalili jsme si svá zavazadla a šli jsme se ubytovat na chatu NA STATKU. Na chatě jsme se vybalili a po půl hodině jsme vyrazili lyžovat. Po chvilce lyžování jsem se srazil se spolužačkou Májou. Naštěstí se nikomu nic nestalo, tak jsme se omluvili navzájem a dále jsme jezdili na lyžích. První dny bylo trochu horší si zvyknout na pobyt, ale pak už to šlo. Každé ráno nás paní učitelka vzbudila písničkami např. od Karla Gotta anebo Hany Zagorové. Bylo to moc vtipné. Snídaně, obědy a večeře byli luxus. Hned druhý den já a moje skupina už jsme šli na menší svah. Myslím si, že už mě to celkem šlo. V Čenkovicích to bylo moc hezké, akorát nám moc nevyšlo počasí. Ve čtvrtek jsme na oběd dostali i dárek - šátek.

Bylo to moc hezké, děkuji moc personálu a vážím si toho, že jsem dostal takovou příležitost.

Dan Haltmar 😀

LYŽÁK 2023

Na lyžák jsme jeli od 30.1.2023 do 2.2.2023. Ve škole jsme měli být o půl osmé ráno. Ve škole jsme čekali na autobus, který nás zavezl do Čenkovic na parkoviště. Z parkoviště jsme museli jít pěšky na chatu, která se jmenovala NA STATKU. Došli jsme na chatu a paní učitelka nás rozdělila do pokojů. Každý den jsme chodili na snídani, oběd, večeři. Na sjezdovku jsme chodili vždy ráno do oběda a pak po obědě do čtyř hodin. Po obědě jsme měli odpolední klid. Večerka byla o půl desáté. A ráno se vstávalo asi v sedm hodin.

Lyžák jsem si užila, a byl super. Havlíčková Veronika

PLAVECKÝ VÝCVIK - ČTVRŤÁCI A PÁŤÁCI  :)

Po první hodině se sbalíme a vyrazíme k autobusu na bazén v Zábřehu. Před plaváním máme ještě čas si něco koupit. Na to se vždycky těšíme. Pak se už převlečeme do plavek a jdeme plavat. Všichni jsou na nás hodní. Relaxujeme ve vířivce a v páře. Na konci si ještě můžeme pohrát a zaskákat do vody. Už se nemůžeme dočkat dalšího úterý!